Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej im.dr Lecha Siudy w Szewcach
Szkoła Podstawowa im.dr Lecha Siudy w Szewcach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej im.dr Lecha Siudy w Szewcach.
-
Data publikacji strony internetowej:
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
-
strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia z 04 kwietnia 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączenia wymienionych poniżej:
-
filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
-
część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia
-
mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
-
filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
-
multimedia nadawane na żywo
-
treści od innych podmiotów
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
-
Deklarację sporządzono dnia:
-
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
-
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mirosława Zwęgrodzka.
-
E-mail: szp_szewce@wp.pl
-
Telefon: 618140872
Każdy ma prawo:
-
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
-
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
-
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
-
Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
-
Adres: Aleje Solidarności 77 00-090 Warszawa
-
E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
-
Telefon: 800676676